The end

Jag kände på mig när jag öppnade boken att det här skulle få mig att inse viktiga saker, läsa om livet som dom flesta unga tjejer vill ha, med mode, drama, kärlek och sommar. Det var den perfekta boken, som man önskar vore verklighet men man kan också inse att verkligheten är mycket mycket bättre. Jag öppnade boken, läste 3 kapitel direkt. Läste över 200 sidor på en kväll, det var liksom min, min bok.
Min favorit bok, knäppt men det är den bästa boken jag läst! Nu ska jag läsa ut den, jag har väntat en vecka på att läsa den igen för jag vill inte att den ska ta slut, men nu finns ju tvåan också. Happiness. Måste ha tvåan också. En bok, jag läser en bok? Vad för bok?
En liten bok med en blond tjej på omslaget, med rosa stor text stod bokens namn Elsas Mode.


Så, läs nu Elsas Mode!
Ni kommer inte bli besvikna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0