3 härliga timmar

Sov 3 härliga timmar, drömde om efterlyst från igår. Lite knäppt, men den senaste tiden har jag börjat drömma helt knäppa, läskiga, jobbiga och ibland roliga drömmar.
Nu sitter jag och äter baugette och tittar på MTV, ser så skönt ut i alla musikvideos med sol och värme... Men man får väl vara glad över hösten.. Hösten är absolut inte min faovrit årstid!

Ken smsade mig också och sa att vi hade fått reda på spanska provet. Jag fick 60,5 av 63! Tjoho, jag blev så glad och stolt!


Jag och Jennifer, saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

BRA GJORT BÄSTUS :D heja dig! MVG i spanska, här kommer vi ;) TJOHO.

saknar dig med <3

2010-10-10 @ 18:31:38
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0