90 eller 180 cm säng

Nu är vi hemma! Vi har ätit mat, kollat på dansfeber finalen och proppat i oss godis framför tvn. Riktigt mysigt. Igår kväll och inatt så sover vi i min lilla säng, en 90 säng. I vanliga fall brukar vi ta mammas säng över helgerna som är 180 cm. Men nu sover vi tätt intill varandra i min säng. Vi ska nog snart gå och lägga oss och titta på någon riktigt härlig film!

Lite om dagens match då. Resultatet blev 2-0 till Gnaget. Stämningen under matchen var riktigt härlig, dom allra flesta var glada, hoppade, skrek samt sjöng det högsta och värsta man kan. En jätte bra match, med Bangura tillbaka som gjorde mål. Tyvärr var det galet kallt ute och mina fötter frös till is... Men det blev bättre efter lite hoppande. Matchen var sevärd och otroligt bra! Med tre poäng i fickan gick vi därifrån med ett stort leende.
Ni förstår, AIK äger en del av mitt hjärta, sånt härligt lag och supportrar(trots allt som skrivs i tidningar), jag älskar't!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0