Bara slappa i sängen

Magen är mätt, full med tacos från igår. Har suttit och pratat med älsklingen och kollat på bilder på datan. Skulle ju ladda in bilder från gamla datan, så funkar inte den att sätta på. Eller den är inte inkopplade och jag vet inte hur man gör..! Men det fixar jag på höstlovet istället. Ikväll ska jag sova tidigt igen, ungefär vid halv tio. Känns skönt att sova tidigare än vad man brukar och i helgen ska jag och Andreas ta en dag där vi bara ligger i sängen och slappar, hur skönt är inte det? Annars har vi inga planer för denna helg, om en vecka imorgon så fyller mamma år! Och nästa helg kommer lille Axel hit, ska bli så mys.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

puss

2010-10-07 @ 07:29:24
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0