Blandade känslor

Min blogg handlar mycket om känslor, vad jag känner osv. Men just idag har det varit en så otroligt hemsk dag så kan inte förklara i ord. Har gråtit floder och varit förkrossad. Just nu känns allt löst men är fortfarande chockad över allt som har hänt idag.

Men till annat nu, jag har köpt skor till hösten/vintern idag. Och hittat klänningen tills på torsdag, ska försöka köpa den imorgon. Just nu är mina ögon jätte tunga, vill lägga mig under täcket och sova länge imorgon. Det behövs.. Imorgon så får ju jag och Andreas besökt och lite nya möbler. En fotölj och ett tvbord! Så vi har städat här, ser mycket större ut och finare. Ha en bra kväll, vi hörs imorgon. Nu ska jag bara mysa med min andra halva som jag älskar så jäkla mycket!


Efter våran första natt som vi sov tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0