Helgens planer

Skönt att vara ledig från skolan idag. Ikväll ska jag vara barnvakt och jag hoppas att Andreas kommer så fort som möjlig, inte så lätt att vara själv med två ungar som är hur busiga som helst! Men idag ska jag städa lite, kanske ner på stan om jag hinner. Annars ska jag ta hand om Elsa, fixa här hemma, laga mat och ta en lugn dag bara. Skön dag.
Imorgon ska jag och Andreas följa med Svante till hans tennisträning och senare på kvällen händer saker jag inte kan skriva här än. Och ännu senare åker jag och älsklingen till Stockholm för på söndag ska vi på derbyt. Kommer bli en bra helg.

Nyss kollade jag på reprisen av Kenza & Tyra show, riktigt bra faktiskt! Nu blir det varje torsdag 21.00 som jag sitter framför datan och kollar.


Sommaren 2008 hade vi kul och klädde ut oss tillsammans!

Sommaren 2009 hade vi en jätte mysig sommar och i höst ska vi till Skansen tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0