Inredning till sovrummet

Har suttit och kollat lite på inredning i olika sovrum. Blir så sugen att göra om mitt rum, större säng, måla om, sätt in bilder och en fondvägg, ny lampa och lite annat smått och gott. Jag och Andreas ska ju till IKEA på höstlovet så då ska jag nog försöka köpa något som en liten början. Jag köpte ju LOVE i lagom stor vita bokstäver i slutet på sommaren som jag har i min hylla, det är riktigt fint!

Har kommit in från en promenad med hunden precis, mamma kommer nog hem snart och då blir det middag och sen ikväll ska jag kolla på Desperate Housewives!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

LOVE you :D

2010-10-26 @ 17:32:39
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0