Ovanlig längtan

Jag har en ovanlig längtan till skolan.. Imorse när jag vaknade kände jag att jag ville gå till skolan idag, men kunde inte. Fuck it. Men imorgon ska jag dit, har jag bestämt! Men tyvärr är de flesta läxorna till torsdagar, äsch jag klarar mig. Nu sitter jag och glor lite på tv, har druckit ett glas mjölk men det är allt. Ska väl trycka i mig en halv macka eller något. Usch, det är så galet tråkigt att vara hemma.
Jag fick ett sms igår av en person som att det vore skönt att vara mig som är hemma, jo visst.. Vissa tror säkert att det är skönt att vara hemma från skolan och sova ut länge på morgonen, men så är det inte i mitt fall. Om inte klarar av att äta något, är öm i magen bara man drar ihop benen närmare kroppen och inte kan sova en hel natt utan att må illa så är det inte skönt. Det är aldrig kul att vara sjuk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0