Klippning och färgning

Imorgon händer det nya grejer med mig, eller mitt hår för att vara exakt! Jag ska klippa mig och färga mitt hår hos min favorit frisöt Emilia! Hon vet exakt hur jag vill ha det och gör håret så otroligt fint. Älskar hennes jobb, hon lyssnar också hur jag vill ha det så gör hon efter vad jag vill. Så imorgon direkt efter skolan 14.15 ska jag klippa och färga. Och om jag hinner på kvällen då så kommer bilder upp.
Imorgon ska jag ju även träffa Jennifer och Ken följer med. Sen på kvällen ska jag städa rummet rejält. Och lite tyska glosor på det sitter fint.. Så jag har mycket att hinna med imorgon, därför ska jag börja plocka lite på rummet ikväll, plocka upp kläder m.m. Dags att börja nu!


Ungefär en sån färg vill jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0