Bröllop och träning

Hej! Ligger i sängen i den älskade lägenheten i Stockholm. Känner mig hemma här, säker, trygg och lycklig! Vi tog med oss take-out-mat hem och satt framför tvn och åt, så ska det vara.

Idag har varit en bra och fartfylld dag. Dagen började med Cooper testet, klarade det på en bra tid!! Efter det matte och svenska då vi tittade på det otroligt vackra bröllopet i England. Riktigt vackert var det, såg ni det? Annars missade ni något riktigt otroligt. Jag kollade på Daniels och Victorias förra året men tycker verkligen det idag var vackrare! Grattis till England!  Sen åkte jag hem, satte på mig träningskläder och drog ner till 80tals-träning! Super kul men jobbigt efter så mycket träning som jag redan hade fått. När jag kom hem duschade jag och sen åkte vi hit.

Imorgon ska vi upp och in till stan tidigt, till tio. Så dags att sova, god natt. Festa inte för hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0