Dagens händelse

Jag sitter här just nu, med ansiktsuttryck ingen skulle bli glad av att se. Jag ser ut så här :(( just nu. Varför stackars lilla mig? Jo, jag skulle sätta mig ute och sola, sprang och letade efter mina solbrillor.. Hittade dem och blev så glad, just i den stunden tänkte jag "va bra allt går för mig idag, känns verkligen kul! och mina älskade brillor, jag är så glad över att jag har er!" och så tog jag dom i handen, det kändes konstigt.. Jag skulle precis sätta på mig dom men då.. DÅ såg jag. Va fan, när hände detta?! Jag hade dom när jag var ute igår kväll och visst jag tappade dom i marken EN gången men då gick dom inte sönder för efter det tog jag direkt på mig brillorna. Så nu... Nu har jag inga solglasögon!!!! :(( igen. Hur ska jag klara mig tills jag får pengar på FREDAG?! Fucking jävla skit. Får ha på mig dom så gott jag kan ändå. Kul det ska bli att spela brännboll idag utan brillor i stekhet sol!!!!!


Lid med mig, ingen skadeglädje tack...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0