Drömmarnas stad det är du

Hej. Planerna för dagen blev inte riktigt som det var tänkt. Ingen träning för både Jennifer och jag är lite halvt skadade. Jag ska ändå vara med och springa Cooper imorgon, är ovanligt taggad inför det! Men fika med Jennifer och Ken blev det! I över två timmar satt vi och pratade om allt möjligt, mys. Sen mötte jag Andreas som hade med sig Elsa så var vi ute på en lång promenad, gick hem och åt våfflor, jag somnade en timme och sen har vi varit ute och spelat basket tillsammans. Så träning har det blivit idag ändå.

Imorgon går jag i skolan, först till 12.20 men då har jag håla i över 2 timmar sen så slutar jag vid fyra. Då åker jag hem, packar väskan, äter mat, åker och tränar, åker hem och duschar och fixar mig fräsch sen drar jag och Andreas till Stockholm. Äntligen HEM igen. I Stockholm känner jag mig verkligen hemma.

Nu ligger jag och kärleken i sängen tillsammans, med chokladbollar bredvid oss och mjölkglas. Jag bakade bollar att ta med till skolan imorgon! Nu ska vi kolla olika saker, pussas, prata och sen sova. God natt, hörs imorgon då det äntligen är fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0