Närmar sig

Det börjar närma sig Stockholm med älskling. Jag kan inte förklara hur mycket jag saknat lägenheten!! Men i helgen gäller:

Fredag - Myskväll med Little big planet 2, film och annat mys.
Lördag - In till stan tidigt för massa shopping, mys i Gamla stan, bio och utekväll!
Söndag - Hem tidigt för ska på bio med Albertina, mer om det då.

Ha en lovely helg! Jag uppdaterar när tiden säger ja och kör några tidsinställda då och då.

Här är min shoppinglista inför denna underbara helg som väntar:


Skinnjacka - Cubus, ett måste!!
Vit kavaj - H&M
Mönstrat linne - H&M
Fransväska - H&M
Skor - Weekday, ett måste!
Tubsjal - Gina Tricot
Silver armband(smycken) - Gina Tricot


Kommentarer
Postat av: Malin

LOVE till skorna!

2011-04-04 @ 20:55:56
URL: http://malinhahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0