No Strings Attached

Hejsan! Lite sent för ett inlägg kanske men finns ju folk som fortfarande är vakna så.. Vi kom hem för ca en halvtimme sen. Vi var ju på bio och filmen var helt underbar!! Underbar, fin och rolig på samma gång. Skrattade så jag nästan kissade på mig, flera gånger.

Innan filmen gick vi ut och åt, jätte mysigt. Har verkligen saknat Stockholm. Efter maten tog vi en promenad genom Gamla stan, som är min favorit del av våran huvudstad, gick in i några "turistbutiker", älskar't! Sen gick vi tillbaka genom Kungsan och sen gick vi och kollade på bion. Som var en kanon film. Nu sitter Andreas och spelar sitt nya spel, jag kollar bloggar som jag missat under dagen och halvt sover. Nog dags för mig att somna strax... Imorgon ska jag åka härifrån 10.34 för att hinna till bio 13.00, lunch 15.00 och träning på kvällen... Snacka om stressdag? Night!


Min favorit scen!
Gå och se den, jag lovar att ni inte kommer bli besvikna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0