Välkommen hem

Home sweet home! Är äntligen i min hemmastad, typ, Stockholm. Ingen stad kan få min kärlek som Stockholm får. Att sitta på tunnelbanan hem och mötas av polisen med blåljusen på vid lägenheterna bredvid är ett tecken på att det är Stockholm jag är i. Lite dramatiskt men en känsla av att platsa in, få vara den man är. Precis så.

Jag verkligen stressade idag men nu känns allt lugnt igen. Jag och Andreas köpte Little big planet 2 innan vi åkte från mig, så vi satte oss i soffan och spelade det i ca 2 timmar. En B&J's till mig köpte jag och han köpte lite till sig.
Just nu börjar jag bli riktigt trött och väldigt shoppingsugen!! Imorgon så.. Äntligen en ny skinnjacka, kanske nya skor, nya smycken, kofta osv. Kvällen avslutas med middag ute, bio på kvällen och lite Espresso House. Juste, det första jag gjorde när vi kom till centralen var att köpa en varm choklad från EH. Yummie!

Jag känner mig faktiskt lite deppig.. Vet inte varför, känner mig så kärlekslös. Behöver extra mycket kärlek typ, hoppas bara mannen min läser detta! Nej, god natt hörni. Vi hörs imorgon då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0