Böld, håll dig borta!!

Jag är nog den enda jag vet som säger detta men jag vill till skolan imorgon! Jag har nästan sett fram emot att börja mitt sista, spännande och bästa skolår. Men så går min blindtarm i tusen bitar, jag blir inlagd och får inte gå till skolan första veckan. Fuck. Men vet ni? Jag lägger och sätter mig upp jätte bra nu, börjar bli så stolt över mig själv! Har lite ont när jag går och så men det ska gå över. Läkarna varnade för en böld som kunde komma och göra så att jag får lika hög feber som i början och att jag skulle få lika ont, jag tar mina tabletter regelbundet för att göra allt för att inte få den där bölden. Nu måste jag maila min mentor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0