Den dagen jag hoppar

Hej. Idag är det en sån där dag som jag bara vill ska försvinna, jag vill spola fram tiden ca en månad. Vill inte ha ont, vill kunna gå, sätta mig och hosta som normalt. Jag har själv sagt att den dagen jag hoppar är jag helt återställd. Får sms från klasskamrater som uppdaterar mig om läget i skolan. Känns riktigt surt att må så här.

Jag klarar inte av att gå så mycket, inte sitta vid datan så länge för då blir jag yr. Och just nu är jag själv hemma, det är 100 gånger svårare då. Jag måste fixa allting själv, göra allt själv vilket blir jobbigt. Det har varit en otroligt jobbig vecka, det går inte ens att beskriva.. Igår fick vi papper i brevlådan för våran anmälning, nu får akuten ta och skärpa sig i fortsättningen! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0