Diska, dansa och sjunga

Jag glömmer helt bort vilken dag det är, tänkte att det var torsdag idag. Nästan lite skönt att skolan börjar snart. Men nu när ledigheten fortsätter så ska jag absolut inte stressa upp mig för skolan än. Den här dagen har gått otroligt segt, verkligen.. Men nu är Andreas hemma, dock så sover han just nu, käftorna börjar bli ätbara men först ska jag diska, fy ännu tråkigare kan man väl ha? Nja, men jag ska sätta på Spotify på högsta volym och dansa och sjunga samtidigt, AWESOME! Ha en fin kväll, ska jag fota lite vid middagen, kräftor? Jarå. 

Jag ska smsa runt lite och se vilka som är med på en kräftskiva. Hoppas några är det iaf. Så om du är på - text me!

Kommentarer
Postat av: J

svarar på smset här eftersom jag fortfarande inte har fyllt på mobilen: nej, jag äter inte kräftor men jag kan komma ändå :)) <3

2011-08-07 @ 20:48:30
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0