Faster är inte så farligt

Hej. Idag har jag och Axel lekt med bilar nästan hela kvällen. Andreas var så snäll och hjälpte till fast han jobbar natt nu. Axel var så snäll, underbar och glad hela dagen, riktigt härligt! När han skulle sova ville han absolut inte ligga i sängen så vi gick ut med honom i vagnen så han somnade. När vi kom in igen så la jag mig i sängen med honom, sa "Axel, får Becca en puss?" han nickade på huvudet, jag sa okej och låtsades sova. Sen tog han ur nappen och gav mig en stor på munnen, så söt!! 

Imorgon kommer Albertina, Svante och Gunnar hit halv åtta!! Axel är också här då och det betyder att jag ska upp 7, första gången sen i juni. Jisses.. Så säger god natt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0