Gå ut!

Idag hoppas jag nästan att ingen läser min blogg, eller sitter vid datan, jag tycker alla som läser det här nu ska ut! Ut med er, ut i solen, gå ut och gå, åk och bada, träffa vänner, ät glass eller sätt dig ensam någonstans! Jag tycker att alla ska vara ute och njuta utav vädret idag, alla som kan. Själv hoppade jag in i duschen och därför sitter jag här nu. Men annars har jag varit ute och solat, ätit, varit ute med Elsa, druckit liter med vatten, löst korsord och läst en tidning. Det har varit och fortfarande är riktigt fint väder, det gör mig glad!

Snart ska jag, mamma och Andreas åka och bada. Jag kan tänka mig att vi blir borta i ett par timmar därför gör jag två tidsinställda. Puss!


En bild som har med nästa vecka att göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0