Gaykomedi

Nattade in älsklingen för ett tag sedan. Sitter nu och kollar på tv tillsammans med mamma som sover. Jag känner redan nu att jag börjar bli trött men ska ta en macka(jag är som besatt av Hönökaka nu!), titta lite på en gaykomedi på 6an och sen sova. Jag känner att jag kommer vara helt slut nästa vecka när jag ska vara barnvakt! 

Denna "gaykomedi" heter "Härmed förklarar jag er Chuck och Larry" den är så jävla skön, just nu är det en scen från duschen, så rolig! Jag älskar homosexuella, så sköna attityder och personligheter! Känns tråkigt att jag inte kommer kunna gå på Pride iår, nästa år ska jag vara där på de bästa kvällarna! Förra året träffade jag ju Mattiaz (från Ullared) och jag blev så lycklig!! Han är min favorit bög!

Bild ur filmen

Världens coolaste och bästa bög!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0