Sex bollar och Sex and the city

Denna 2 årsdag fick jag för mesta dels spendera helt ensam, kändes tråkigt och sorgligt att inte känna lika mycket kärlek som jag brukar men några fina sms från min jobbande man fick jag och det gjorde min dag glad. Mitt huvud är dock värre och det verkar inte bli bättre. Jag hoppas att sömn gör det bättre.. Men innan ska jag sova kommer jag titta på x-antal av Sex and the city, börjar från säsong 2 och jobbar uppåt.

Imorgon bitti slutar Andreas sitt jobbiga pass och kommer och lägger sig bredvid mig. Just nu känns det som julafton eller min födelsedag, jag bara väntar och längtar på att han ska komma och öppna dörren, lägga sig bredvid mig och sova några timmar till. Men nu har jag sex chokladbollar att mumsa på! God natt, vi hörs mer imorgon. Och imorgon, då kommer det bli riktiga må-bra-inlägg för jag hittade en bok som jag fick i julas som ger mycket inspiration och som jag behöver just nu, väldigt mycket..


En bild från en av min och Jennifers bakdagar tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0