Tar på krafterna, ladda batterierna

God morgon! Jag hoppas att ni förstår att de dagarna jag uppdaterar dåligt eller inte alls är lite jobbiga för mig. Den här veckan försöker jag gå i skolan varje dag, det tar verkligen på krafterna och därför sover jag varje dag när jag kommer hem. Något som läkarna sa vore bra. Idag går jag till 14.00 och har rätt roliga lektioner. Börjar med idrott där jag inte kan vara med dock. Spanska, projektarbete och naturkunskap så ser resten av dagen ut.

Vi kanske hörs när jag kommer hem. Börjar verkligen bli bättre och bättre, satte på mig och knöt skorna själv! Fast det tog 15 minuter, jag klarade det och det är huvudsaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0