2011 del 3

Oktober:

Hade tjejkväll med mina två bästisar, somna med tandborsten i munnen, titta på Rosa, äta tacos, måla teckningar/skyltar, bli väckt alldeles för tidigt..

Köpte en liiiiten filt, rosa såklart..

Helt plötsligt var hösten här..

Hade ännu en trevlig dag/kväll hos min moster+familj, jag, Albertina och Svante njöt utav höstens löv och färger, dagen efter tog jag och Jennifer med Abbe till Magnifik där hon köpte upp hela stället..

Firade min s.k "morfar" som var en minielvis i tonåren..

November:

Har knappt några bilder från november-december så skriver istället lite.
Axel fyllde år, jag väntade som en galning på snön, massa bråk och kände mig otroligt ensam under november månad, hittade bilder från flera år tillbaka vilket gjorde mig glad, spenderade mycket tid med Andreas i Stockholm, hejade på sötnosen Olle i Idol, började träna för fullt, tårar rann och min värld blev fel.

December:
Jag har massa bilder på kameran men med allt som hänt har jag inte orkat lägga in dom.

Kämpade sönder med skolan, vänner och kärleken, Albertina fyllde 8 år(!), åkte på Idolfinalen med Abbe och spenderade natten hos bror min, julpysslade, fikade med bästavän, började tänka på att donera pengar till välgörenhet m.m, väntade på snön, tog bort en leverfläck vilket gav mig ett till ärr på magen, blev lämnad och därmed blev singel efter 2 år och 4 månader, fick sömnproblem, grät varje dag, mådde som sämst, bästavän blev 18 år, jag blev 18 år, blev firade av familjen, vänner och släkt, gick på jullov, vann på Bingolotto, julafton firades hos familj, på juldagen la jag, min moster och Johanna ett pussel på 1000 bitar, började följa jvm hockey, började kolla efter min drömkamera, blev/är extremt förkyld, åkte till Barkaby med min andra halva och shoppade loss på IKEA. 


2011 har varit ett helt okej år men om jag ska vara ärlig gillar jag inte alls 2011! 
2012 däremot, Kina med SPINT, projektarbete, fallskärmshoppning, studenten, flyttar till Luleå, plugg, San Francisco, nya utmaningar och massa kärlek med familjen och vännerna. Kram på er alla, jag önskar er ett gott slut på 2011 och jag önskar er ett otroligt bra 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0