Barkaby med bff

Och fyra timmar senare är jag uppe. Blä, jag är galet trött! Men har nu duschat så vaknar nog till lite snart iaf. Om en halvtimme ska vi åka så lite stress borde jag känna men jag har inte vaknat än så känner mig rätt lugn! Har kopplat in mina högtalare i mobilen så kör lite pepp-musik för att få igång mig. 

Som jag skrev igår, eller tidigare idag kanske, så drar jag för lite shopping idag. I Barkaby med världens underbaraste vän, Jennifer såklart! Jag har gjort några tidsinställda under dagen och kommer försöka blogga från mobilen lite också, ha en underbar dag!


Jäklar va ljushårig jag var!! Ser ju nästan ut att vara blond...
Idag gjorde jag en färgbomb så lite rött kommer i håret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0