Jag är gjort för det här..

..Vädret! Igår när jag gick och la mig kände jag att snön säkert kommer ligga kvar vilket gjorde mig lite glad faktiskt. Och nu snöar det igen!! Om det inte vore för allt som hänt i helgen hade jag faktiskt varit riktigt glad nu. Men jag måste till skolan, möta alla människor, få alla blickar, jag orkar inte ett piss idag. Har sovit så dåligt inatt och låg och tittade på SATC till halv sex imorse då jag somnade mitt i ett avsnitt. Alltså inte så mycket sömn, egentligen börjar jag 13.00 men ska till skolan 3 timmar tidigare. 

Det känns skönt att skriva här igen, men måste ändra allting. Min design allt sånt. Jag mår dåligt och är ledsen och kommer tjata om det säkert mycket denna vecka för trots allt så behöver jag ändå skriva av mig och det gör jag här för det är min blogg. Så ni vet! Men nu ska jag snart gå till bussen för trots att jag älskar vädret finns det ingen chans att jag ska gå till skolan idag. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0