Julafton avklarad

Home sweet home! Är helt slut i både hjärta och hjärna, kropp och själ. Det var en fin julafton, alla barnen blev glada och nöjda. Alla vuxna hade roligt och skrattade. Nu ska jag sätta mig med varm choklad i soffan och mysa med min nya bok - Shopping i Peking! Kan behövas för det är nära nu... Jag fick ett par högtalare som man har under kudden, av min kusin, det gjorde min kväll lite roligare! 

Imorgon ska vi äta rester av julbordet med familjen/släkten igen och på måndag kommer dom hit för middag. Herregud, när ska jag få lugn och ro? Sen måste jag iväg på mellandagsrean också. Jisses!
För mig känns denna jul annorlunda, inte lika lycklig, glad och otrolig som förra. Någonting fattades. Jag känner mig riktigt nere just nu, igen. Men försöker inte att visa det och försöker att inte sprida det vidare till er, därför försöker jag även skriva lite glatt. God jul ännu en gång, kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0