Pussel

Mobilblogga gick ju inge vidare direkt. Men jag ska förklara varför. Har ju som sagt varit hos min moster och deras familj hela dagen, känner mig som hemma där! Så trevligt. Jag kom dit halv två, åt rester av julbordet, pratade, lekte med Axel och hade allmänt mysigt. Klockan fem kommer min moster på att vi borde lägga pussel, så jag, Anna(min moster) och Johanna (brorsans fästmö) börjar lägga. Inser att 95% av alla bitar är blåa, någon nyans av blå i vilket fall, och det är 1000 bitar. Vi tänker att vi är väl klara inom någon timme eller så. Tjugo över åtta kommer min mamma och då har vi hunnit en bit men absolut inte klara. Vi tar en fika paus med rostade mackor, cola, havrekex och räkor. 20 minuter senare sitter vi vid pusslet igen. Halv elva åker jag och mamma hemåt, dock inte klara än!!

Det har varit en otroligt fin, lugn, skönt och avslappnad dag. Tillsammans med moster, hennes man, kusinerna, brorsan och hans familj. Otroligt trevligt har jag haft det! Här ser ni pusslet, när vi började...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0