Två dagar kvar men..

Nu är det två dagar, typ en dag och en timme om man ska vara noga, och jag har redan fått fallskärmshoppning vilket jag drömmer om varje kväll och har sett fram emot i nästan 4 år nu(!!) och så fick jag en ny mobil idag! En HTC Incredible S är nu min, den är helt fantastisk och den passar mig perfekt. Nu får jag bara vänta till min födelsedag för att få mina nya rosa hörlurar. 

Imorgon försvinner jag med mobilen, tankarna och framför allt - musiken(!) in till gymmet för ett svettigt träningspass för att fira att det är jullov. Jag ska ändra min blogg också, har ingen aning om hur man gör men med lite hjälp från Google ska väl inte det vara några större problem. Behöver nog mest en ny header. Snart ska jag berätta lite roliga nyheter! Kram på er.

Låter det som jag haft en bra dag? Har haft en galen, tokig, lite rolig, jobbig, stressig dag. Men försöker nu se det positiva i allt, trots att jag mår sämst försöker jag verkligen. Jag har varit en kämpe sen barnsben och det tänker jag fortsätta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0