Trött, tråkigt, trist

Jag är så trött, trött på allt och alla. Suck it för alla som inte finns där... Så tråkigt besviken och ledsen jag har blivit pga det.
Mina planer inför helgen har blivit sådär.. Tänkte att det skulle vara den bästa helgen på länge, men får se hur det går, ska göra mitt bästa. Idag har jag gått i skolan, städat rummet, tänkt på vänner, tänkt på shoppa nya kläder och kommit på hur mycket plugg jag har nästa vecka.. Engelska, tyska, jämställdhet, historia, spanske, turism och resor. Låter helt okej va? Knappast!

Nu ska jag sova så vi hörs imorgon. Och en till sak, kika in på H&M's hemsida, så fint!


Älskar den blåa klänning, så klart "Sold out"..!¤,£@"#


Kommentarer
Postat av: Jennifer

vad har hänt? :(

2011-02-11 @ 07:30:44
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0