Bara händer som värmer

Vad skönt att internete funkar här! Trodde inte att det skulle funka därför gjorde jag flera tidsinställda. Just nu sitter Andreas och spelar och jag sitter här. För en stund sen började det regna här, det har varit stålande varm sol hela dagen så det kändes skönt med regn nu på kvällen när vi ändå är hemma. Imorgon hoppas jag på sol, mesta dels, på kvällen får det gärna regna. 

Imorgon kommer vi gå på bio, fika i Gamla stan och ta en härlig dag inne i stan samtidigt som vi ska fira våran dag på ett eller annat sätt. Det kändes riktigt tråkigt att vi inte kommer åka till Grönan eftersom hela dagen har jag tänkt på vad vi skulle åka, vilken berg- och dalbana vi skulle åka mest, hur länge vi skulle vara där osv.. Men vi bestämde oss för att åka tillbaka till Gröna Lund lite senare i augusti. Andreas jobbar för fullt de närmaste veckorna, jag ska vara barnvakt och sen börjar skolan igen. Jisses, skolan börjar om mindre än 3 veckor!! Nej, god natt, inga skoltankar nu.
Det är så otroligt uppfriskande att sitta under ett varmt, mjukt täcke som värmer och
känna naturens kalla och friska vinder komma in från världen där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0