CSN-kortet

Jag har riktigt tråkigt nu så skriver ett par blogginlägg. Andreas vill inte sova än, bloggarna jag läser uppdaterar inte så vad finns att göra förutom att blogga själv? Tänkte gå ut och gå först men Andreas gillar inte när jag gör det ensam sent på kvällarna.

Istället kollade jag min mail, såg erbjudande från CSN-kortet, det är bäst! Varje gång tittar jag och varje gång är det lika värt det. Denna gång fastnade jag för resorna. Hittade ett jäkla fint hotell i Italien som 91% av alla som var där rekommenderer, pool, fri frukostbuffé, middag, bar, både ute och inne servering och mycket fina rum för bara 450 kr per natt! Ville packa väskan och dra på en gång, Italien har alltid varit ett land jag vill besöka. När jag blir 18 (i december iår) får jag beställa resor själv, gud så kul jag kommer ha! Men CSN-kortet ger grymma rabatter, allt från resor och mobiler till underkläder och OnlinePizza.


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt leende:)<3

2011-07-05 @ 00:49:14
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0