Dagen har varit INSANE!

Nu är jag hemma! Dagen blev över förväntat när vi gick på stan och helt plötsligt bestämde oss för att gå på Grönan iaf! Varför vi inte gick från första början var pengar, det skulle kosta så mycket. Men efter en lösning så fick vi fram lite mer pengar och på det viset gick vi på Grönan och hade en otroligt rolig och bra dag tillsammans! Jag var överlycklig, kär och helt till mig eftersom det var två år sen jag var där och jag hade glömt hur rolig Jetline och INSANE är, Insane, jag älskar dig!!! Jag mår så bra av höjder och galen fart, så jag.

Nu är vi tillbaka i Enköping och imorgon har vi absolut inga planer vilket känns skönt. Jag ska ta hand om mitt knä, mina fötter och mitt lår. Mest mitt knä, ångrar lite att jag inte köpte bandage igår, men jag fixar det.. Vi hörs när jag vaknar, puss!


Tack för att du gjorde min dag till den bästa på länge, jag älskar dig min pluttis!
Nu ska jag somna i ditt knä och hoppas på en massage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0