Friday, I'm in love

Hej, just nu är jag i Stockholm och lever livet till fullo! Jag blir mycket gladare och piggare av att vara i Stockholm, där trivs jag som bäst. I det här inlägget tänkte jag berätta vad vi ska och kommer göra idag. Eftersom det är våran 2års helg vi firar så är det extra kul!

Idag jobbar Andreas till 15.00 och åker till Stockhom så att han är där 17.00. Jag åkte till Stockholm runt ett för att gå runt i stan, planera lite mer och fixa. När han kommer så ska vi äta ute och gå på bio, jag tror vi bestämde oss för att se Baksmällan 2. Egentligen hade vi lite andra planer men vi bestämde oss för att gå på bio och ta det lugnt, en riktigt mysig fredag. Imorgon berättar jag kort och gott vad som händer då, ha en fin dag! Och kom ihåg att det kommer en hel del tidsinställda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0