Fucking fuck

Jag blir så trött på det här. Om nätterna har jag svårt att sova men att sova på dagen går bra, vill inte sova på dagen för då missar jag saker och ting. På nätterna vrider och vänder jag mig som en galning. Lakanet ser ut som någon haft en vild natt här men det är tvärtom, en jobbig och nästan sömnlös natt. Och med det här gråa vädret blir jag knappast piggare av.

Jag har mitt rum som behövs städas idag så får sätta fart med det nurå. Igår när jag skulle göra min ansiktsmask märkte jag att den inte var här hemma, tydligen glömde den, shampoo, balsam och min rakhyvel där!! Panikattack, andas djupt, lugn. Och en till sak, en ganska tråkig sak, om en månad och två veckor börjar skolan. Fuck. Nu ska jag ta vara på sommarlovet, njuta av varje sekund som jag slipper hårt plugg och långa hålor. Det börjar jag med imorgon när jag ska fika med Märjis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0