Give and get

Ny dag. Hej! Vaknade runt elva men klev upp i sängen runt två, skönt att ligga och dra sig med älskling i sängen och glo på någon serie på datan. Riktigt mysigt. Vi år lite frukost, jag duschade och Andreas gick ut, nu är vi tillbaka i sängen. Jag letar som tusan efter 2års presenten som jag gärna skulle vilja hitta. Jag kommer åka till Stockholm tidigare på fredagen och gå och köpa den direkt! Mycket viktigt.

Idag har vi inga planer förutom att ta det lugnt och sova tidigt. Andreas öppnar varje morgon på hans jobb, alltså ingen sovmorgon. Men med det fantastiska helgen som väntar på oss så kommer det nog gå bra ändå! Vi hörs lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0