Gott och blandat

Mätt, kissnödig, trött, hungrig - mitt humör just nu. Jag sitter vid datan nere i köket, Andreas somnade för två timmar sen och jag kände att jag kunde vara en gullig flickvän och låta honom sova. Själv ska jag upp kl 8 imorgon men det är ingenting jämfört med honom.

Tittade lite på Allsång, hade planer att vara där med min systerdotter för hon är galen i Eric Saade! Men det blev inget. Annars jag hade planerat mer inför helgen. Det känns som det kommer bli en oförglömlig helg, vilket jag hoppas på! Nu ska jag göra varm mjölk med kanel och honung och sätta på ett How I met your mother avsnitt och sen krypa ner bredvid Andreas. Slänger troligen upp ett inlägg till ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0