Låt mig få sova

Det här med att få sova, kunna somna, sova ostört och vakna upp utvilad verkar vara ett stort problem för mig. Vet inte varför men nu sitter jag vid datan, nere i köket medans älskling ligger och sover uppe i sängen, jag låg med honom i över en timme och verkligen försökte sova men det gick inte. Tog datan och gick ner, vill inte störa honom. Så jag hoppas att han sover nu och inte ligger och väntar på mig!

Elvis sitter på bordet precis bredvid datan och kollar på mig, blundar och små ler, så söt! Tror att han bara vill ha mat så ska ge honom det, göra en macka till mig och sen sätta mig vid tvn. Jag hoppas på att bli trött innan klockan slår tolv..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

prova att dricka såndär varm mjölk du brukade göra för nån månad sen (jag har druckit sån varje vardag i snart tre år för att somna när jag ska till skolan) det hjälper i alla fall lite :)

2011-07-26 @ 11:11:03
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0