Leende, skratt och pinsamheter

Hej min damer och herrar! Jag har haft en helt fantastisk dag på stan med Marjam idag, jag har skrattat så jag gråtit floder, jag har skämt ut mig så mycket så jag haft ont i magen och jag har ont i kinderna för jag har haft ett stort leende på läpparna exakt hela dagen. En väldigt lycklig dag med andra ord. Jag är nu väldigt trött, seg och hård. Ska krypa ner i sängen, lyssna på min nyfunna vackra musik, försöka sjunga med och läsa Aftonbladet. Kvällssysslor, ni vet. Min kropp är helt slut efter den galet roliga dagen, skulle vilja ha lite... You know...

Imorgon blir ett äventyr, då vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Om alla är upptagna drar jag ut på egna äventyr! Nu ska jag göra sommarlovet till en vild kväll som håller i över en månad! Let's sleep first...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0