Sugen på äggstockar

Hej igen igen! Jag är ledsen, glad och kissnödig på samma gång. Livet är vått, glatt, romantiskt, roligt och hårt på samma gång. Tog två fikor/fikar (?!) idag, först på Magnifik, sen på Wickmans. På magnifik tog vi kladdis och på Wickmans tog vi varm choklad. Samtidigt som vi kollade ut på regnet, pratade om allt möjligt och läst lite bok. Töntigt värre det låter rå.. Men så vare. Nu ligger jag nerbäddad med Elvis och är lite sugen på ägg. Ska börja ladda ner någon film och gå och göra lite ägg. Så jag får sån där snuskig andedräkt. Som "tur" är slipper min man det i helgen. Men inte Elvis, MOHAH. Fan, hejdå. Det här blev inte bra asså..


Hang with me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0