Välkommen in

God morgon! Först och främst vill jag be om ursäkt för att det inte kom ett enda inlägg här. Men som jag skrev hade vi mysiga gäster som stannade och sov kvar. Det är därför jag är vaken nu!

Sen kan jag berätta snabbt lite om gårdagen. Våra gäster är sötaste Albertina och goa Gunnar. Igår tog jag och Abbe en cykeltur ner till stan med en hel del omvägar, vi shoppade lite och åt kex sen cyklade vi hem och åt lunch. Efter att ha cyklat i mer än två timmar blir man lite trött i benen så vi satte på en film och jag somnade i soffan. Sen gjorde vi tacos till alla på kvällen, åt och hade det mysigt. På kvällen satt jag och Albertina vid en varsin data och spelade och lite annat. Nu är det snart dags för sommarlovsmorgon som jag ska titta på, snark säger jag bara! Är riktigt trött..

Och ni som inte vet det så är jag moster till Albertina och Gunnar. Dom har en bror men han är och tältar med hans mamma, alltså min syster. Så därför är dom här och myser! Albertina fyller 8 år i december och Gunnar fyller 2 år nästa år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0