Vi älskar när ni hatar oss

Hej! Var ju ute i skogen idag, fick med mig massa blåbär som mamma gjorde blåbärspaj av, mums!! Förutom en heldel blåbär så hittade jag mitt favoritbär - smultron. Jag sitter nu och äter dem samtidigt som jag tittar på fotbollsmatch, AIK - Halmstad. 2-1 till AIK står det just nu, dem där Bangura är inget att leka med! Men med tanke på att Halmstad ligger sist i Allsvenskan så tror jag det är en ganska enkel match. Förutom att jag ligger och tittar på matchen så lyssnar jag på AIKskivan, mys. Något helt otroligt vad man kan känna för ett lag.

Senare ikväll ska jag titta klart på Love and other drugs, sova tidigt eftersom Andreas börjar kl 7, igen.. Imorgon ska jag nog städa rummet, om det är dåligt väder. Nu ska jag göra ansiktsmask!


Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag testade ett nytt sätt att visa dagens outfit på idag. Spana gärna in videon på länken nedan och skriv vad du tycker om att visa outfiten på det viset :)



http://maddisenj.blogg.se/2011/july/cosy-for-a-cold-day.html



Gillar du inte sånna här kommentarer ber jag om ursäkt!

2011-07-03 @ 20:48:01
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0