11.00 eller är det bara jag?

Hej. En sak jag funderar mycket över när jag vaknar på morgonen är hur det kommer sig att jag alltid, oavsett om jag lägger mig tidigt eller väldigt sent, så vaknar jag alltid klockan 11.00 eller någon minut över 11. Det känns ganska konstigt, men ändå bra för då sover jag inte bort dagen och vaknar en hyfsat bra tid. Förstår bara inte varför jag alltid vaknar 11.00. Igår och dagen innan vaknade jag 11.00 prick och idag vaknade 11.07.

Jaja, nog om när jag vaknar, idag är det grått och tråkigt ute. Här har det inte börjat regna än men jag hör att det är på väg hit. Idag har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra. Andreas slutar 21.00 så blir ensam med mamma tills dess.

Igår kväll beställde jag hem Andreas födelsedagspresent från mig, kände mig väldigt lättad när jag klickade hem den. Ville bara säga det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0