Från och med.. Snart!

Snart, om bara ett par dagar, den sista juni. Alltså på torsdag, då ska jag sluta med godis. Farväl mina älskade sockerbitar, men så är det. Förra året avslutade jag helt och hållet med Cola för det gjorde så jag fick huvudvärk varje dag, exakt varje dag. Och iår slutar jag med godis. Det går nog enklare att sluta med godis på sommaren, choklad på sommaren lockar faktiskt inte. Men däremot djungelvrål på sommaren, mums! Kanske tar bort allt förutom djungelvrål, iaf i början.

Sen öppnar Friskis och Svettis sina nya lokaler i september, pepp! Och nu i sommaren så är det mysigt att cykla eller gå, men jag gillar att cykla mer just nu.

Det jag vill säga med detta inlägg var hejdå till godis på torsdag, men innan dess ska jag äta en Frazer choklad och verkligen njuta som om det vore något annat...


Och varför jag slutar är för att jag tycker att jag behöver det, en paus från godis och Cola.
När jag slutade med Cola både jag verkligen bra, så tänkte varför inte sluta med godis?
Egentligen skulle jag slutat sista augusti men jag flyttade datumet lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0