Fuldag

Hej! Varje gång jag har skrivit lite här och ska precis publicera så lägger internet av. Jävla piss skit. Men nu borde det funka..

Har precis tittat på ett avsnitt av Glee och ätit upp min kycklingsallad. Idag har jag bara gått runt i Vällingbys centrum dock har jag haft en fuldag och inget shoppingsug alls. Så det var inte det roligaste jag gjort. Men köpte med shampoo och balsam hem så jag kan duscha och känna mig fräsch. Imorgon åker jag och Andreas in till stan igen, tror dock inte att vi ska shoppa så mycket. Bara softa, ta en glass i solen och så. Men ikväll är jag ensam här i lägenheten, i minst 6 timmar till så ja, vad ska jag göra då? Jo ska ta min SOLO tidning och sätta mig på balkongen med sol (älskar att ha 2 balkonger!) och äta lite B&J's.

Det som är ett stort plus med att vara i Stockholm är att jag alltid går runt osminkad, är galet skönt. Ska skrubba ansiktet sen också, gillar'n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0