Glad midsommar!

Jag gillar midsommar väldigt mycket, gillar dom flesta högtiderna faktiskt. Men jag tycker midsommar är lite romantiskt, mysigt, somrigt och fint. Det är en fin dag och men firar ofta tillsammans med sina närmaste vilket är roligt och mysigt. Förra året var jag hos min moster med många fler, vi körde massa roliga lekar, åt god mat och hade allmänt trevligt. Det var en riktigt bra midsommar, i år gör vi nästan samma sak. Vi åker till min moster och hennes familj, men i år kommer det inte lika många vilket är skönt också.

Att vara finklädd, ha blommor i håret, ha sin härliga familj runt om sig, känna solen bränna, äta mycket god mat, gå hem hand i hand med den hjärtat slår för, vara kär, gå barfota i gräs, kyssa god natt och drömma om sin framtida man är midsommar i hög grad! Midsommar ska vara färgglatt, lycka, kärlek, mätta magar och mycket mer. Jag hoppas alla får en bra midsommar idag, även dom som inte har allt, jag vill att alla ska vara glada och må bra idag. Jag önskar er alla en riktigt bra midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0