Känslan att vara den enda

Jag älskar att vara i ett stadigt, romantiskt, underbart förhållande. Vi har det så bra, är lyckliga och kära i varandra och det finns ingen som gör mig lika lycklig som min prins. Att veta att han är den enda för mig och jag detsamma för honom är obeskrivligt. Jag gillar inte att vara singel, jag trivs så bra med att vara i ett förhållande som fungerar som det ska, precis som i denna sekund.
Jag älskar att han hjälper mig, tar hand om mig, pratar och berättar saker för mig, lär mig nya saker, visar mig världen och förklarar hur allt fungerar. Jag känner mig trygg och lycklig, kär och galen. Jag älskar att vakna upp på natten och känna hans armar runt mig, hans djupa andetag mot min nacke och jag älskar att få morgonpussar direkt på munnen. Jag älskar att han kittlar mig för att få mig att le, jag älskar att han stannar upp mig och håller om mig så hårt han kan, jag älskar när hans hand sakta tar tag i min hand, håller den hårt och ser mig djupt in i ögonen. Jag älskar kärleken, jag älskar hur vi har haft det den här veckan, helt fucking underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0