Skrubba bort din sura min

Idag köpte jag en skrubb, av samma märke som alla andra mina ansiktsprodukter - Neutrogena. Det funkar faktiskt jätte bra för mig, man känner sig fräsch efteråt. Det enda som saknades för mig var skrubben så passade på att köpa den nu ikväll. Testade den nyss och än så länge gillar jag den. Innan mina Neutrogena produkter använde jag Clinique vilket inte alls var bra för mig. Men nu har jag nog hittat produkter som är bra och mycket prisvärda. Jag kan ju säga som så att på Willys t.ex så är Neutrogena lite billigare än på Apoteket, bara ett litet tips!

Nu ska jag och Fjante titta på No strings attached. Våran andra gång, första gången var på bio och vi älskade den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0