Som jag förtjänar

Man mår som man förtjänar va?

Jag sov 3 timmar imorse mellan 6 och 9. Annars låg jag och kollade på min älskling, grät, skakade och mådde otroligt dåligt. Men som man förtjänar, det förstår jag nu. Samma sak gäller nu, är ledsen, rädd, skakar och gråter. Behöver inte att någon bryr sig för det enda jag behöver är kärleken och lyckan som fanns för 24 timmar sen, men som inte är kvar? Jag vet inte var jag ska ta vägen så idag spenderar jag i mitt rum med att städa, kolla Sex och försöka göra allt jag kan. Vet inte vad jag ska skriva, mitt ansikte är helt blöt, jag ångrar allt jag gör ibland..

Känns som jag lever i en mardröm. Vill vakna. Vill älska. Vill leva.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

rebecca vad är det som har hänt? :( blir jätte orolig!!!!!!!!!! <3 finns här

2011-06-16 @ 11:14:28
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0