Svensk sommar

Hemma! Idag kom jag hem tomhänt igen, men hittade den absolut snyggaste blusen/skjortan jag sett! Det ska jag absolut köpa imorgon. Letar också efter en hatt.. Men det ska nog inte vara några problem att hitta. Sista halvtimmen inne i stan så satt vi vid Slussen på kanten till vattnet och kollade ut på båtarna som åkte, Gröna lunds fritt fall och annat skoj. Blev så sugen att åka till Grönan men det får bli någon annan dag. Nu är min fötter helt ömma, men ska snart röra på mig igen. Upp till Vällingby och köpa lite grejs.

Blev sugen på att skaffa ett par skor från Reebok, dom där Reebok easytone, dom var på rea men jag struntade i det. Får se, det blir nog fler gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0